fredag 19. mars 2010

Våknet akuratt fra en 3 timers lur, var å utrolig deilig når jeg var langt etter på søvn. Litt synd at jeg sove bort hele dagen med fint vær, men men.. Igår var Malene med meg hjem fra skolen og vi gikk tur å kjøpte is i det herlige været. Jeg kan seriøst gå ute i t-skjorte uten å fryse nå :) Etter vi hadde gått tur bakte vi cookies for Art klassen. Mr.Marx sa at han skulle sende e-mail å fortelle mrs.Merwin at han så jeg hadde etterlatt babyen min i gangen i 3 timer (ops) om jeg ikke bakte cookies til hele klassen, haha.


Og idag er det bare 6 dager til springbreak og Florida med Kamilla!!!

2 kommentarer:

Karoline sa...

om du ikke fryser betyr det at det faktisk er varmt hihi :D

Mie sa...

Hei. Jeg bare lurte på hvor i Wisconsin du bor? :)
jeg skal til wisconsin neste år, gleder meg veldig! Men er det sånn at sommeren begynner å komme allerede nå? :)