søndag 14. mars 2010

Hadde en kjempe bra helg! Kamilla kom igår på sleepover, å siden vi begge var slitne etter en lang uke endte vi opp med å bare slappe av hele kvelden med god mat, prating og film.

Idag startet vi dagen med en aldri så liten pannekake på Katinas, haha.

Etter det dro vi på bowling med Matt og litt andre utvekslingstudenter, var kjempe gøy :)


Mamma: Du kommer snart til å få en litt drøy mastercard regning fra Victorias secret, men ikke bekymr deg. Det er for både meg og Kamilla, og vi trengte bikinier for Florida, det var nødvendighet. Så bare trekk det fra sparekontoen min, okay? Også har jeg sett at Nidar har fått one piece kose dresser de gir ut. Om du klarer å skaffe med en av de hadde smilet mitt gått rundt :) trenger ikke sendes altså, bare for når jeg kommer hjem.
Kultursjokk
Fikk et spørsmål på forige innlegg om kultursjokket var stort når jeg først kom hit. Og jeg må si ja. Det var mye som overasket/sjokkerte meg veldig. Bare masse småting som tilslutt ble veldig mye. Noe jeg reagerte veldig på var at jeg syns de ofte kunne være uhøflige ved å ikke hilse når du kom inn i et rom og sånn, men de mener ikke noe vondt med det. Unskyld meg, men amerikanere er dumme. Det overasket meg hvor lite de visste om.. alt egentlig. Baksnakking, er et helt kapitell for seg selv. Alle snakker om alle bak hverandres rygg. Jeg mener, foreldre snakker dritt om klassekameratene til barna sine, det er villt. Og vell, det er mye. Vansklig å beskrive godt før du kommer og ser det selv egentlig. Ooog, mamma sa jeg fikk familie i Mars :)