tirsdag 23. mars 2010

AMERIKANSKE JENTER, HERREGUD!! kjenner jeg er så dritt lei flesteparten av dem, arg!! Mener flesteparten, for med enkelte herlige jenter som Amanda er det visst fortsatt håp. Og uansett, jeg burde ikke bry meg da 90% av vennene mine her er gutter, men er så utrolig lei lyving, baksnakking og ryktespredning. Sånn, da var jeg ferdig å være sint :)

Har hatt en kjempefin helg! Fredag var jeg ute å shoppet med Matt, vi shoppet for kjedlige ting, som rammer.. Men hadde det gøy uansett :) Etter det dro jeg en tur på Kino med Chase, en venn som er hjemme fra college. Så bouty hunter, ble litt småskuffet egentlig. Lørdag var jeg på basketballkamp hele dagen, siden kampen var 2 timer unna og vi stoppet litt på veien og slikt. Søndag skypet jeg med mimmi og bestefar som var veldig koslig. Etter det dro jeg ut å spiste frokost med Austin før vi dro hjem og spillte guitar hero, han er er ranken nr 2000 i verden, høres kanskje ikke så bra at ut, men seriøst, han er vill! Han slo meg når han spillte med tottene, no kiddinng! På kvelden dro jeg på date med Ethan, som vanlig var det kjempekost. Sommerfugler. Gleder meg så utrolig mye til vi får vært i Florida sammen. 3 dager. Også har 3 av kunst prsojektene mine blitt sent til konkuranser og utstillinger av kunstlæreren min, jeg er litt stolt. Ikke la dere skremme av de første linjene, jeg har det veldig bra, på tross av det.

Mie: (herlig navn foresten, det skal barnet mitt hete) Jeg bor i dickeyville, det er helt nede i venstre hjørne av Wisconsin :) Tempraturene er VELDIG opp og ned på denne tiden av året, det kan være så varmt som 19 grader, men også helt nede i minus grader. Ikke bekymr deg for mye om kulda, du kommer ikke til å være ute fra Desember til Februar uansett, folk tror du er gæren om du er ute da, haha. Hvor i Wisconsin skal du?

2 kommentarer:

Mie sa...

(hehe, koselig å høre!:)Jeg heter Marie til mellomnavn, så da har vi noe til felles!)
Jeg skal til et sted som heter Delavan, ikke så veldig mye større enn Dickeyville så det ut som. Hvordan er det egentlig å bo på et såppas lite sted? er det en fordel eller ulempe? :P jeg har litt blandede følelser om akkurat det..
19grader er i allefall mer enn i norge :) er ikke så veldig kulde-menneske, så det passer meg ganske bra at det ikke er vanlig å være ute om vinteren :P
Men hvordan var det på sommeren? sånn da du kom dit?

Karoline sa...

Jeg liker ikke jenter som bor i USA jeg heler!
Savner deg jeg <3
fint du kommer overens med guttene da :D