lørdag 13. mars 2010

TGIF

Thank god it's friday, dette har vært den lengste uken i hele oppholdet mitt! Altså, den har ikke vært dårlig eller noe, bare utrolig opptatt, hele tiden. Mandag, Tirsdag og Torsdag hadde jeg oppvisninger rett fra skolen og kom hjem klokken 9-10 tiden. Onsdag min eneste fridag var planen å gå rett hjem og sove etter skolen, men når jeg sjekket mobilen min hadde jeg en melding fra Ethan som lurte på om jeg ville være på date, så klart sier jeg ikke nei til han :) Og idag dro jeg rett fra skolen til Natalie, så til Madison, ut å spise, kamp, oppvisning og på veien hjem klokken 10 dro stoppet vi en tur innom en liten fest hos Amy før vi dro hjem, og nå sitter jeg altså her, første gangen jeg har tid til å blogge på en uke, klokken er snart 1 på natten, dæven er ikke fredag en gang lenger jo.. Og imorgen skal jeg opp klokken 9 på morgen, ut å spise frokost med noen jenter, oppvisning og kamp, så får jeg besøk av min kjære Kamilla! Søndag skal vi på pizza og bowling party med resten av utveklingsgjengen, det blir gøy, for all del, skal ikke klage, men jeg trenger en god, lang natt (+morgen og formidags) søvn snart! Men på en annen side, har det supert på tross av slitenhet, våren begynner å komme for fult, jeg drar til Florida om 2 uker og jeg smiler mye. Har hørt det er et godt tegn :)

Jeg fikk vertsfamilie i Februar en gang tror jeg, stemmer ikke det mor? Spørsmålet om kultur sjokk kan jeg svare på i et lenger innlegg, for nå sovner jeg om 2,5 minutter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du. Travel uke ja det er bra.Trur det var mars kanskje. Overlevde Celine eller? Åssen ble karakteren egentlig? Klem mami

Karoline sa...

kos uke virker det som da! <3