søndag 7. mars 2010

Såå.. En gjeng venner er ute å spiser, Alix er å shopper, Ethan er på fest og hele familien min dro akuratt på regional final basketball kamp (big deal!), altså så mye gøy jeg kunne gjort, men hva skal jeg gjøre hele kvelden? Sitte hjemme med Celine, f'**n ta den lille dritt roboten!
Neida, hun er søt, men er så mye annet jeg heller ville gjort, men kan liksom ikke ta henne med på de tingene.. Så ikveld blir det baking og film marathon på meg og mine 2 beste venner, en hund og en robotbaby, herlig! haha
Tenkte jeg skulle dra nytte av all denne fritiden ved å svare på litt spørsmål fra lesere som skal være utvekslingstudenter neste år, sikkert mye dere lurer på! Får jo en del spørsmål på mail også, men er mye av det samme, så enklere å svare her. Og om noen andre lurer på noe er det bare å spørre om det også :)
xoxo Pia og Celine

4 kommentarer:

isabel sa...

Skulle likt å se en 17/18 år gammel jente med en babydukke på basketkamp, eller enda bedre, shopping. HAHA. Kos deg med celine og hunden :)

anette sa...

jo... altså, jeg lurte på når du fikk vite om familien din? jeg er veldig utålmodig :p
og ble du veldig slått av kulturforskjellene når du kom til USA?

Andrea sa...

hahah Celine vett <3

Karoline sa...

du var superpen på bildet! <3
tror du storkosa deg jeg, gamla! (nei, avstanden får meg ikke til å glemme at du er 1 uke eldre)