fredag 5. mars 2010

Parenting

En av yndlings fagene mine her nede er parenting, det er så.. annerledes :) Selvom det er en klasse alle i Norge ville ledd av etter 1950 tallet er det faktisk en nyttig klasse. Du lærer om hvordan det er å være voksen, hvordan ta vare på barn, ha et sunt svangerskap, ting som du faktisk for bruk for her i livet. Men.. Mrs Merwin kan dra den litt langt noen ganger, hun gir oss unormale prosjekter som hun drar alltfor langt. For et par uker siden da vi var i svangerskaps kapitellet måtte vi være gravid for en dag. Hun spente på oss en 10 kilo tung mage fylt med vann pluss en lærball som var designet for å presse på blære da di, og den måtte man bruke hele dagen. Det var slitsom og ikke minst flaut. Nå ha vi et nytt prosjekt, vi er i newborn delen av kapitellet og vi skal få crying babies. Det er små robot babyer som vi må ta vare på en hel helg. Det har en chip som legger merke til alt! Kulde, om nakken ikke blir støttet når du bærer den, om du mater, raper og skifter ofte nok, alt! Pluss at den våkner og trenger å bli matet to ganger hver natt. Herregud
Altså, den merker alt, og den kan "dø". Jeg glemte å spenne setebeltet rundt bilsete når vi kjørte hjem, Austin tok en brå sving, og..
Jeg har en følelse av at jeg får en F..

4 kommentarer:

Andrea sa...

hahahahahaha! nå har jeg latterkrampe her jeg sitter! hahaha flink til å passe på bebin du pia : D hahahaha så flaut ass! gå rundt med 10kilo på magen liksom! haha

Anonym sa...

Oi oi oi Hilsen mamma

Karoline sa...

hehhe moro :)

isabel sa...

HAHAHAHA, dritbra!