torsdag 25. mars 2010

Må bli et raskt innlegg, siden jeg drar til Florida om 1 time og har ikke en gang pakket ferdig, haha. For meg startet springbreak i går, blir helt herlig med en liten nesten 2 ukers ferie nå! Egentlig hadde jeg skole idag, men jeg hadde ikke så veldig lyst til å gå. Så jeg latet som om jeg var i Kjemi klassen (haha, meg og kjemi) og meldte meg på en fieldtrip, egentlig trodde jeg liksom at noen skulle oppdaget at jeg ikke var i klassen, men tydligvis gjorde de ikke det. Så klokken 8 til morgen idag, etter et raskt kaffestop dro jeg til et college i nabobyen med Austin, Amy og Matt. Det var en slags teknlogisk messe ting, var egentlig ganske gøy. Masse forskjellige poster man kunne gå rundt å gjøre forskjellige ting. Som dette:
Et cookie race, om å gjøre å lage en cookie fortest mulig. Hva dette har med vitenskap å gjøre lurer jeg på også, haha. Rundt klokken 10 fant vi ut at vi hadde fått nok, og siden det var en selvstendig klassetur (kjører til å fra selv) bestemte vi oss for å ta en liten tur til Iowa for shopping, pedikyr og lunsj istedet :)
Meg og Matt på american eagle og ute for lunsj :)
Wallmart er alltid gøy!
Nee, er vell på tide å dra til Florida med verdens beste Kamilla nå vell :)
Mie: Jeg liker godt å være på et lite sted jeg. Og helt ærlig, det spiller veldig liten rolle når du kjører uansett hvor du skal i USA. Så du kommer deg nok steder uansett :) Sommeren var veldig varierende den å. Kunne være 25 grader en dag, og 15 dagen etter. Men hadde et par dager i Oktober hvor det var over 20, så er ikke så ille som alle skal ha det til!

4 kommentarer:

Karoline sa...

hey, kos deg i Florida! Høres herlig ut akkurat nå :D

Anonym sa...

Kos deg heldige jente. God tur.Bestemor

Maria sa...

Have fun<3 jeg var litt full når jeg svarte på meldingene dine på lørdag/søndag <3 ille glad i deg vet du :P <3 Klem Bratlie

Maren sa...

jeg sitter i studyhall og gjoer ikkenoe naa. som vanelig :D bloggen din er faktisk noe av det eneste jeg kan komme inn paa for alt annet er blokka. Megann ble matforgifta paa wendy's. Jeg vet du bryr deg veldig. JEg har track moete i morgen og det er meldt 87 F. funker ikke i varmen. torsdag skal vi ha en saann stor skattejakt som vi hadde paa cruise. vent! som vi VANT paa Cruise!! Skolemessig er alle egentlig i feriemode og jeg klager ikke. Vi kommer til aa faa sjokk naar vi drar hjem og maa gjoere lekser igjen. Savnerdeg! Hoeres ut som du hadde det goey i florida og det liiker jeg! haaper vi sees i Ohio. Hei Mimmi. SAvner pannekakene dine