lørdag 20. februar 2010

Herlige Hawaii

Hawaii var helt fantastisk, tror faktisk det er en av de beste ukene jeg har hatt i hele mitt liv! Orker ikke skrive så mye om turen, er litt blogglei for tiden, men tror disse bildene sier ganske mye :) Var foresten ubeskrivelig å møte Oda igjen.















































En del som har spurt hvem jeg reiser med osv. Til USA dro jeg med Explorious her i USA reiser jeg med ICES. Hmm, har egentlig ikke lyst å skrive noe særlig om de her med tanke på at jeg har 3 måneder igjen, og det kan hende jeg trenger hjelpen deres igjen.. MEN om noen vil ha svar på spørsmål som det er det bare å sende en mail til piia_555@hotmail.com, så kan jeg svare :)

3 kommentarer:

Maria Bratlie sa...

Ser deilig ut Pia!!<3

Andrea sa...

mhm! du er heldig <3<3

Karoline sa...

ser ut som du hadde en supertur! :D
og at du kosa deg veldig med Oda <3
hva skjer med at hun var NEGER fra første dag btw? :O
du blir bare penere og penere for tiden synes jeg!