onsdag 24. februar 2010

Er på tiden å blogge igjen vell? Egentlig har jeg hatt det veldig bra i det siste, blogglysten er bare veldig lav kan du si. Har hatt en morsom helg med basketball kamp, bassmaster med Wells! Bassmaster er på en måte fiskingens superbowl, litt småteit, men Wells er obsessed i fisking, så det var gøy. Søndag dro jeg på Badgers kamp med Amanda, elsker den VIP følelsen når vi blir fulgt av en hostess ned til første rad, haha :)



På veien hjem stoppet vi i en starbucks drivetrough, det var ganske så kult. Etter det slapp hun meg av i Dodgeville så jeg kunne dra til Ethan var herlig etter å ikke ha sett han på 2 uker! Ellers har jeg bare hengt med vennene mine egentlig. Som jeg gruer meg mer og mer til å reise fra om 3 måneder. Men på en annen side, får jeg mine enda bedre venner tilbake om 3 måneder, noe jeg gleder meg helt utrolig mye til.

1 kommentar:

Karoline sa...

høres utrolig gøy ut å være VIP! :D
vi gleder oss til å få deg hjem også, pusekatt <3
ta bilde med Ethan snart daaa!