søndag 28. februar 2010

Har hatt en kjempe bra langhelg. Torsdag hadde vi halvdag på skolen, og siste timen var innsmaling til Haiti samling i gymsalen. Innsamlingen var sånn at du kjøpte en pai for 5 dollar, så kunne du smasje den i ansiktet på en lærer, jeg smasjet mr.Desjarlais :)




Etter skolen tok jeg først litt sol, før jeg og Austin dro å hang på bibliotket for en times tid, noe som faktsik var kjempegøy, så dro vi til Wallmart og ordnet med litt bilder osv, var på tide å sende litt bilder hjem til min kjære storebror.
Fredag hadde vi som sagt fri, så da dro jeg ned til Austin for å se en film, før han kjørte meg til Dodgeville så jeg fikk være med KAMILLA!!! Elsker den jenta :) vi dro først på basketball kamp før vi dro på fest. Var gøy :)
Lørdag slappet vi av hele dagen og planla Florida turen med vertsforeldrene hennes, blir sinnsykt bra! Eneste kjedlige er at vi kjører. 22 timer. herregud. Men men, det er verd det :) På kvelden dro vi på the melting pot, for det er Amandas bursdag mandag. The melting pot er en fondue resturant og seriøst den fineste resturanten jeg noen gang har vært på, også så gøy vi hadde det, holdt på å le meg i hjel hele kvelden :) Også når regningen kom og jeg allerede hadde insistert på å betale for Amanda.
har det bra, veldig bra. Men jeg savner dere hjemme så ille nå..

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja ja håper du har nok til ballkjolen nå da eller har du spist opp alle pengene?Ha Ha Godt du har mamma å pappa som reserveløsning:) Klem fra banken(mamma)

Andrea sa...

haha banken vett : D <3

Karoline sa...

hvem er austin? :D
Florida høres deilig ut, men du reiser jo hele tiden!
håper du vet vi savner deg også?! <3