søndag 16. mai 2010

Har hatt nok en herlig helg her i USA :) Fredag var jeg ute aa spiste paa Applebees (yndlings resturanten min her) og saa letters til Juliet, veldig bra film! Hele loerdagen hadde vi good bye party for alle utvekslingstudentene i omraadet, var doedsgoey! Vi hadde stort bonefire, saa noen filmer og spiste god mat. Ble kjent med 2 gutter fra Mexico, jeg tuller ikke, jeg tror de er de morsomste personene jeg noen gang har moett! Var stoel i magen paa slutten av kvelden for jeg hadde ledd saa mye. Til morgen idag vaakneet vi til deilig frokost saa dro vi til "the M" det er basically en kjempe stor m i en bakke som man gaar opp til toppen til for a se paa utsikten (merker norsken er helt forferdelig naa), det var kjempe slitsomt aa gaa opp, saa jeg endte opp med aa bli baert halve veien av Gustavo, me puta :) Spansk anyone? Etter det hadde vi en stor piknikk med vertsfamilier, ogsaa var det paa tide aa si hadet, var veldig trist.. Jeg kan virkelig ikke tro aaret mitt i USA er slutt snart..










Tusen takk for alle tipsene til norsk mat foresten :)
Karoline: Tro meg, jeg teller dagene til jeg faar se det soete fjeset ditt ogsaa :)

1 kommentar:

Karoline sa...

HOhohoho ser for meg deg se den bakken opp og tenke: åneei, dette her deeet... Så kommer en og bærer deg :*
Morosame gutter så det ut som <3