fredag 9. april 2010

Pakke fra Norge

Akuratt nå sitter jeg og koser meg med mr.lee nudler, åja! Fikk pakke i posten fra mamma idag, er det noe mamman min er best på er det å være mamma. Hun sendte rundt 5 kilo påskegodt, potetgull, supper og bollemix. Herlig! Joda, også sendte hun også en Jean Paul katalog og en motemagasin. Jeg tror det er en efekt av at når vi snakket sammen for et par uker siden sa jeg "jeg skal ut med Matt nå, så jeg må skifte til pynte joggebuksa mi". Greit, stilen min har blitt kraftig degradert, jeg tar hintet. Tusen takk for pakken mamma, jeg smilte noen timer i strekk.

Idag hadde jeg min første softballkamp også. Vi vant! Typisk da, hele forgje uke var det 25 grader her, og når vi skal spille ute sporter er det brått 12. Gah. Igår var jeg på the last song med Amanda, dritbra film! Det er foresten nøyaktig 2 måneder til jeg kommer hjem idag. Skummelt hvor fort tiden går.

3 kommentarer:

Grete Arnesen sa...

koselig at pakka falt i smak mye godt der ja:)har på meg pen joggebuksa mi nå jeg å men jeg har nettopp stått opp det er det som er foskjellen vet du:^^¨¨(ikke spør meg hva døm tegna skulle forestille hakke peiling trudde bare det kom til å se bra ut. Klem fra mamma

Karoline sa...

hehe liker stilen hvor du kan pynte deg med joggebuse, minner meg om Britney på sitt beste :)

Gleder meg til om 2 mnd jeg daaa!

Andrea sa...

Gleder meg til du kommer <3 Si ifra når du får pakken min da! hihi håper du smiler litt i et par timer for min pakke og.. ;*